Subject: FW: Riigitee 4 (E67) Tallinna–Pärnu–Ikla tee km 108,5-120,6 asuva Are–Nurme lõigu tee ehitusloa menetlusse kaasamine
From: "Kristjan Reimets" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Apr 2024 15:13:41 +0300

Tere

Palun registreerida see kiri toimiku nr 8-1/21-200 alla.

Parimat

Kristjan

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, April 12, 2024 1:55 PM
To: Kristjan Reimets <[email-masked]>
Subject: [Webdesktop:] Riigitee 4 (E67) Tallinna–Pärnu–Ikla tee km 
108,5-120,6 asuva Are–Nurme lõigu tee ehitusloa menetlusse kaasamine

Reg nr: 6.2-1/3022-1
Reg kp: 12.04.2024
Lühisisu: Riigitee 4 (E67) Tallinna–Pärnu–Ikla tee km 108,5-120,6 asuva 
Are–Nurme lõigu tee ehitusloa menetlusse kaasamine
Dokumendi liik: Maaparandus
Allkirjastaja, vastutaja: Riho Erismaa

-- 
Peeter Karpa
Peaspetsialist
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult e-kirja 
adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks ettenähtud 
teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata edasi saata ega 
mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui Te olete saanud 
käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage sellest kohe saatjat ning 
kustutage e-kiri oma arvutist.
ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any dissemination or 
use of this information by a person other than the intended recipient is 
unauthorized and may be unlawful.